Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Chic Stamping
Archives
7 décembre 2016

Enjoying the Weather blog hop!

Plaatje blog hop Enjoying the weather 1

Welkom bij de Bloghop van team Inky Bizz. Je bent hier zojuist begonnen of je bent hier naar toe gehopt via mijn teamgenootje Janneke.

{For my english friends}
Welcome on our Inky Bizz Team blog hop tour. You just arrived on my blog from my very talented en Project Life lover friend Janneke's blog, (if you didn't , go back visit her, i love her project!) or you are starting with me. We have made a lot of different creations with love and passion and we share with you all our fun.
I have used one of my favorite bundle for this challenge "Enjoy the Weather" along with our nice DSP. And that's it. A fun project with very few material. See the complete material list below (and the current sales too!). I hope you like it? It reminds me of Mary Poppins and dancing in the rain :) . Click on the "volgende" button to go to my next teammates, you won't be disappointed!!

We hebben deze keer als thema "Enjoying the Weather", en iederen in de team heeft erg verschillende inspiratie gehad van deze thema. Verget niet hieronder op volgende te drukken en mijn teamgenoten te bezoeken. Zij ook super mooi en inspirerende projecten hebben gemaakt.

Hier is mijn project met de zo prachtig Designer Series Paper: Florale boutique.
Wat is grappig is dat de dag dat ik heb deze kaart gemaakt, het regent erg hard. Maar sinds, wij hebben bijna geen druppel meer gehad. Deze kaartje is misschien een talisman? Hahaha!

I'm here for you 1

Verder heb ik de bundle Weather Together gebruiken en de achterground gemaakt met de Playful Background stempel set.
Dit kaart was zoveel fun te maken en met zo weinig material dat het is erg makkelijk om te creëren.

I'm here for you 2

Materialen:

Weather Together bundle
Playful Background stamp set
Florale Boutique DSP
Cardstocks & inks: Whisper White, Crumb Cake & Night of Navy.

Voor nog meer leuke voorbeelden in het thema "Enjoying the Weather" kun je nu door "hoppen" naar mijn getalenteerd teamlead en teamgenootje Annette .

Plaatje blog hop Enjoying the weather 3

 

 

Vergeet niet de aanbiendingen voor ons eindjaar catalogus

15193600_10211686841109930_4867687098454723105_n

Kijk op de Stampin'Up! website voor de juist "op vooraad" informatie of neem contact me op als je een bestelling wil maken.
Boven de 75 euros krijg je ook mijn gratis kadotje van de maand, Yippie!


Wil je graag een Chic Stamping cadeaubon aan iemand geven of voor jezelf? Dat kan ook, voor meer informatie, stuur me een maailtje naar Adeline7674@hotmail.com.

 

Happy Stampin'

 

signature blog-001

 

 

 

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Publicité
Commentaires
M
Wat een vrolijk, lief spetterend kaartje heb je gemaakt! Leuk om zo je designpapier te gebruiken! <br /> <br /> Groetjes Minke.
Répondre
K
Wat een mooi kaartje Adeline! Leuke manier inderdaad om het DSP te gebruiken, handig om kleine restjes op te maken! <br /> <br /> <br /> <br /> Groetjes Krista
Répondre
A
Such a lovely card and a great use of the stamps and dsp!! Love it!!
Répondre
Chic Stamping
Publicité
Chic Stamping
Newsletter
Publicité