Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Chic Stamping
Archives
8 octobre 2012

Stampin'Up! komt in Nederland, hourra

Hoi allemal.

Ik ben Adeline en Ik kom uit Frankrijk. Ik woon in het Nederland al een paar jaren. Ik moet nog meer Nederlands leren maar Ik will dit blog in het Nederlands proberen. Soms ga ik een beetje engels gebruiken :)

Vandag ben ik zo blij. Ik ben nu een onafhankelijke Stampin'Up! demonstratrice worden. Ik heb zo lang voor dit bedrijf in onze land verwacht!!!

Ik hoop dat Ik ga weel andere demonstratrice ontmoeten en kijk ik uit naar alle leuke contacten die ik hoop te krijgen door Stampin' Up!

Vanaf vandaag kunnen dus de geweldige Stampin' Up! producten ook bij mij besteld worden.
Kijk mijn Gratis bezorging pagina voor meer info om hoe kan u ook gratis cadeautje krijgen.
Tot snel. Heeft u vragen neemt u dan gerust contact met mij op.
Publicité
Commentaires
Chic Stamping
Publicité
Chic Stamping
Newsletter
Publicité